איך נוכל לעזור?
bubbles, bubbles, comments, chat, talk
תקנון האתר- תנאי השימוש

מבוא

התקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות, והוא מתייחס לשני המינים כאחד.
 
אתר האינטרנט Blushes Beauty Shop הוא חנות מקוונת למכירת מוצרי ואביזרי קוסמטיקה, ופלטפורמה לפרסום בלוגים ואתרים העוסקים בקוסמטיקה. כל שימוש באתר עומד בכפוף לקבלתך את כל התנאים הכלולים בתקנון זה .

עם שימושך באתר וביצוע רכישה בו, הנך מצהיר כי אתה מודע לתקנון ומסכים לתנאי התקנון, וכי לא תבוא בטענה או בתביעה לבעלי אתר, למעט במקרה בו בעל האתר הפר את התחייבותו כלפיך, כמו שיפורט בהמשך.

במידה ואינך מסכים לתקנון ותנאי השימוש באתר, עליך להפסיק את שימושך בו.

הנהלת האתר רשאית לעדכן את תנאי התקנון מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה ובמידת הצורך, ואינה מתחייבת להודיע על כך. כל שימוש מצד הלקוח באתר יהווה הסכמה מחודשת לתנאי התקנון, גם אם שונו.
 
פטור מאחריות 
 
הנהלת האתר מבטיחה ומתחייבת לאמינות' להגינות ולשירות אדיב. הנהלת האתר משתדלת לספק ללקוח חוויית צרכנות נעימה, נוחה וקלה לשימוש. כמו כן, הנהלת האתר גם משתדלת להציג את הפריטים המוצעים למכירה באופן המדויק והעדכני ביותר. אולם הנהלת האתר אינה מתחייבת שהמידע ואופן הצגת הפריטים יהיו תמיד נקיים מטעויות:
  • בעמודי המוצרים תמצאו הצגת גווני מוצר, במידה וקיימים. הנהלת האתר משתדלת לספק התאמת צבעים מדויקת ככל שניתן, אולם תתכן אי התאמת צבעים, מכיוון שהגוונים עשויים להשתנות בין צגי מחשב שונים, ובשל רמות בהירות בצג המחשב של המשתמש באתר, שאינן תלויות בהנהלת האתר. במידה והלקוח הזמין מוצר, ואינך מרוצה מהצבע שבחר, רשאי הלקוח לשלוח את המוצר בחזרה אל האתר ולקבל בעבורו זיכוי- בהתאם למדיניות ההחזרות וההחלפות שמפורטת בהמשך.
  • בכל עמוד מוצר מפורט מידע אודות המוצר הנמכר בו. מידע זה שאוב מהמידע אותו פרסם היצרן עצמו על גבי המוצר, או באתר האינטרנט של היצרן, במידה וקיים כזה. הנהלת האתר אינה אחראית לאמיתות התכנים הללו, ולדיוקם. בכל מקרה אין לראות במידע המוצג באתר כהמלצה לרכישה של מוצר זה או אחר, וההחלטה לרכוש מוצר זה או אחר היא באחריות הצרכן בלבד.
  • במהלך בניית האתר והזנת הפרטים, ייתכן שנפלו שגיאות: שגיאות כתיב, קישורים שבורים, שגיאות במחיר או בכמויות. במידה והתגלתה טעות כזו, הנהלת האתר מתחייבת שהיא נעשתה בתום לב. במידה ונתקלת בטעות כלשהי באתר, הנהלת האתר תודה לך מאד אם תדווח על הטעות באי-מייל: info@blushes.co.il או באמצעות טופס צור קשר
  • באתר מוצבים קישורים לאתרי יצרנים, ולבלוגים העוסקים בקוסמטיקה. אין לראות בבעל האתר כאחראי בדרך כלשהי לתכנים המתפרסמים באתרים אלו.
  • האתר משתמש בשירות חיצוני המספק לו את החמרה והתכנה. הנהלת האתר אינה אחראית לכל נזק למשתמש או רכושו - ישיר או עקיף שנגרמו כתוצאה מתקלות בחומרה.
 
הגנה על פרטיות   

אנא קראו את מדיניות הפרטיות שלנו.
הסכמה לתקנון זה משמעה קריאה והסכמה למדיניות הפרטיות של האתר.


כללי התנהגות באתר 

לנוחות הצרכנים, באתר ישנה אפשרות לרשום תגובות בעמודי המוצרים. על המשתמש בפלטפורמה הזו, ובאתר בכלל, לשים לב לכללי ההתנהגות באתר המפורטים להלן:
  • בשום אופן אין להשתמש בפלטפורמה זו, או בשום צורה אחרת על מנת להתנגח ולפגוע באתר, ו/או במשתמשים אחרים באתר: אין לפגוע בכבודם, בשמם, ברכושם ובפרטיותם.
  •  בשום פנים ואופן אין להשתמש באתר על מנת להעביר וירוסים, תכנות ריגול, או כל אלמנט אחר העשוי לפגוע באתר, במשתמשים האחרים באתר- בכל דרך שהיא.
  • השימוש באתר, באלמנטים ממנו, ובפלטפורמת התגובות על מנת להביע ולהפיץ מידע פוגע, מטעה, שקרי או לא חוקי כלשהו - אסור בתכלית האיסור!
  • במידה והמשתמש הפר את תנאי השימוש של האתר ואת כללי ההתנהגות בפרט, הנהלת האתר תהא רשאית לחסום מהמשתמש את השימוש באתר.
  • הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות להחליט אילו תכנים שהועלו על ידי המשתמשים לפרסם, ואילו תכנים לחסום. החלטה כזו תעשה בהתאם לשיקולי הנהלת האתר.
 
זכויות יוצרים

כל התמונות והמידע המוצגים באתר הנם קניינו הרוחני הבלעדי של האתר Blushes Beauty Shop, לרבות תמונות המוצרים, הלוגו, העיצוב ואופן הצגת הפריטים באתר. חל איסור לעשות כל שימוש בתמונות, במידע הכתוב, בסימן המסחרי, ובקוד האתר. אין להעתיק, לשכפל, לערוך ולהפיץ לצד שלישי בלא הסכמה מפורשת בכתב מצד הנהלת האתר.
 
 
מדיניות החזרות והחלפות

החזרות
בכל מקרה של רצון להחזיר או להחליף מוצר, יש ליצור קשר עם במייל info@blusesh.co.il  עם שירות הלקוחות של האתר בטרם החזרת המוצר בהקדם האפשרי, ובתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, על מנת לקבל אישור החזרה ו/או החלפה. על המייל להכיל את פרטי העסקה ופרטים ליצירת קשר עם הלקוח. החלפה והחזרה של מוצר ייעשו אך ורק בתיאום מול הנהלת האתר, ובהתאם לתנאים הבאים:
  • ניתן להחזיר כל מוצר בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, ובתנאי שהמוצר מוחזר בשלמותו, אטום וסגור באריזתו המקורית. משלוח המוצר בחזרה יעשה בדואר רשום עם מספר מעקב על חשבון הלקוח, או באופן עצמאי לבעלי האתר בתיאום מראש.
  • משיקולי בריאות והייגנה, בכל מקרה לא יוחלף מוצר קוסמטי שנמכר באריזה שאינה אטומה, אשר יש חשד שהוא נפתח ונעשה בו שימוש מסוים. 
  •  לאחר קבלת אישור מהנהלת האתר להחזיר מוצר, שליחת המוצר בחזרה תתבצע על ידי הלקוח בתוך חמישה ימים או בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר- המאוחר מבינהם.
  • על הלקוח להקפיד לארוז את המוצר באופן אשר יגן על שלמות המוצר, כשם שהוא (הלקוח) קיבל את המוצר. מוצר אשר אריזתו נפתחה ו/או נפגמה  לא יתקבל בחזרה.
  • מוצר שנשלח אל הלקוח חדש ובמצב תקין, והוחזר לאתר פתוח ו/או פגום, לא יזכה את הלקוח בזיכוי כספי או אחר.
  • זיכוי על מוצר שהוחזר יתקבל רק לאחר הגעת המוצר בחזרה לאתר, ובתנאי שהוחזר בשלמותו, אטום באריזתו המקורית.
  • לא ניתן להחזיר מוצרים שאינם מגיעים באריזה אטומה.
  • הלקוח יקבל זיכוי בעבור המוצר שהוחזר, בניכוי דמי המשלוח ובניכוי 5% מערך המוצר או 100 שקלים- הנמוך מבניהם.
החלפות
בכל בקשה להחליף מוצר, יש לפנות במייל עם פרטי ההזמנה ופרטי התקשרות של הלקוח לשירות הלקוחות: info@blusesh.co.il , וזאת על מנת ליידע את הנהלת האתר בבקשה להחליף מוצר, ולקבל אישור. בקשה כזו תעשה בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר. בנוסף לכך, החלפת מוצר תעשה בהתאם לתנאים הבאים:
  • שליחת המוצר בחזרה לאתר תתבצע בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר, באמצעות דואר רשום עם מספר מעקב, על חשבון הלקוח. ניתן גם לקבוע מועד החלפה באופן עצמי, שאינו מצריך תשלום, עם בעל האתר בתיאום מראש.
  • ניתן להחליף מוצר במוצר שווה ערך אחר ללא חיוב נוסף בעבור ההחלפה, למעט דמי המשלוח שיחויבו מחדש.
  • במידה של החלפת מוצר במוצר זול יותר, הלקוח יקבל זיכוי בניכוי של 5% מערך ההפרש, וכמו כן יחוייב בדמי משלוח.
  • במידה של החלפת מוצר במוצר יקר יותר, הלקוח יחויב בהפרש העלויות בלבד, וכמו כן בדמי המשלוח
  • בכל מקרה, מוצר יוחלף רק במידה והוא עומד בקריטריונים שקבענו במדיניות ההחזרות, בסעיף הקודם.  אחריות
 
ביטול עסקה

הנהלת האתר מכירה ומבינה את זכותו של הלקוח להתחרט ולשנות את דעתו.
לקוח זכאי לבטל עסקה, בהתאם לתנאים הבאים:
  • במידה והמוצרים שנרכשו טרם נשלחו, הלקוח יחויב בדמי ביטול בשיעור של 5% מערך העסקה או ב-100 שקלים- הנמוך מהשניים.
  • במידה ומוצרים שנרכשו נשלחו בטרם התקבלה בקשה לביטול, על הלקוח להחזיר את החבילה לאתר על חשבונו, ועל פי התנאים המפורטים בסעיף "מדיניות החזרות והחלפות- החזרות" לעיל.
  • במידה שהחבילה לא נאספה מהדואר על ידי הלקוח, הלקוח יחוייב בדמי השילוח של החבילה בחזרה אל האתר, והחבילה תחשב לעסקה מבוטלת- היינו הלקוח יקבל זיכוי על העסקה, בניכוי דמי המשלוח ששולמו על ידי בעלי האתר, ובניכוי  5% מערך העסקה או 100 שקלים- הנמוך מבינהם. 
 
משלוחים  
  • אנו שולחים לכל מקום בארץ שאליו מגיע דואר ישראל. 
  • עלות המשלוח הנן קבועות, בהתאם לסוג המשלוח. 
  • ניתן לבחור בין מספר שיטות משלוח, יש לשים לב לתנאים!
  1. משלוח חבילה בשווי של 250 ₪ ומעלה - חינם בדואר רשום עם מעקב. 
  2. משלוח חבילה בשווי של למטה מ-250 ₪: ניתן לבחור בין דואר רשום עם מעקב הכולל עלות סמלית של 12 ₪ עבור האריזה והמשלוח, או:
  3. משלוח חבילה בשווי של למטה מ-250 ₪משלוח חינם בדואר רגיל ללא מעקב. יש לשים לב! בבחירה באפשרות זו לא תהיה אחריות על חבילה במקרה של אבדן, ולא ינתן פיצוי כספי. אנו מודעים לכך שישנן בעיות בדואר ישראל, ולכן אנו ממליצים לחשוב פעמיים לפני בחירת סוג המשלוח.
  4. דואר שליחים עם שליח עד הבית- בעלות אחידה לכל חלקי הארץ- 40 ₪. 
  • אנו נשתדל לשלוח את החבילה אל הלקוח לא יאוחר מארבעה מי עסקים מיום ביצוע ההזמנה וקבלת התשלום בעבורה. יחד עם זאת, מועד המשלוח לא יאוחר משבעת ימי עסקים מיום קבלת התשלום, למעט המקרים הבאים:
  • במידה וחלה טעות מצד הלקוח במילוי הפרטים או במידה וחסרים פרטים, כמו בכתובת, או בדרכי התשלום או ההתקשרות, עשוי לחול עיכוב בשליחת החבילה. במקרה כזה החבילה תישלח בתוך שבעה ימי עסקים מיום הסדרת פרטי העסקה (כמובן שנשתדל לפני).
  • במידה ומוצר שהוזמן אינו קיים במלאי: במקרה כזה, אנו ניצור קשר עם הלקוח ונודיע לו על כך בהקדם האפשרי, ולא יאוחר משבעת ימי עסקים מיום קבלת התשלום בעבור ההזמנה. אנו נודיע ללקוח את זמן האספקה המשוער, ובהתאם לכך הלקוח יהיה רשאי להחליט האם לבטל את הזמנת המוצר או האם לחכות לחידוש המלאי. והיה והלקוח יבחר לבטל את המוצר החסר, חשבון הלקוח יזוכה בערך המוצר זיכוי מלא. והיה והלקוח יבחר לבטל את ההזמנה במלואה, יקבל הלקוח זיכוי על ההזמנה בהפחתת 5% מערכה.
  • מבלי לגרוע ובנוסף לאמור לעיל, במידה וההזמנה כללה מוצר אחד בלבד שאינו קיים במלאי, והלקוח בחר לבטל את ההזמנה, יקבל הלקוח זיכוי מלא בעבור ההזמנה.
  •  אנו מתחייבים לשלוח את החבילה בתוך זמן האספקה המצוין לעיל, ובמצב שלם ותקין, ובכך אנו מילאנו את התחייבותנו כלפי הלקוח. אולם איננו אחראים על עיכובים ושיבושים באספקת הדואר שעשויים להיגרם בשל זמני העבודה של דואר ישראל, ואיננו אחראיים לנזק שנגרם בעת המשלוח על ידי דואר ישראל או לנזק שנגרם כתוצאה מהעיכוב בקבלת החבילה. לא נקבל תלונות בגין חבילות שהגיעו חבולות או באיחור, ולא נקבל בקשות לפיצוי בגין חבילות שהגיעו באיחור או חבולות.
  • תלונות על איחור בהגעת החבילה יתקבלו רק במידה וחלה טעות מצד האתר ברישום הכתובת, ובתנאי שרישום הכתובת נעשה באופן שאינו זהה לכתובת שנמסרה על ידי הלקוח במעמד ביצוע הרכישה.
  • במידה וחבילה לא הגיעה אל בית הלקוח בתוך שלושה שבועות מיום ביצוע ההזמנה, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות של האתר בכתובת info@blushes.co.il   לפתיחת בירור.
אחריות על המוצרים
כחלק ממתן שירות טוב והולם ללקוחותינו אנו נשתדל לבוא כמה שיותר לקראת הלקוח במקרה של מוצר פגום. 
מוצרי סיגמא זכאים לשנתיים אחריות יצרן מיום קבלת המוצר, הכוללת פיצוי או החלפת מוצר שנפגם בתהליך היצור. נזק שנגרם כתוצאה משימוש שגוי ו/או טיפול לקוי במוצר- אינו זכאי לאחריות. 
על יתר המוצרים בחנות אין אחריות, וקבלת זיכוי או פיצוי תהה תלויה בהסכמת הספק שלנו. במידה ונתקלתן במוצר פגום צרו עמנו קשר, ושלחו תמונה של המוצר, ואנו נעשה את מירב המאמצים להשגת החזר כספי או פיצוי אחר. 

מיסים ומחירים  

המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ, ואינם כוללים דמי אריזה ומשלוח.
אנו שומרים לעצמנו לשנות את מחירי המוצרים באתר מבלי להודיע על כך מראש. כמובן שלא יקרה מצב שלקוח יחויב בסכום השונה מערך המוצר ביום הקנייה.


אחריות הלקוח

כאמור, השימוש באתר Blushes Beauty Shop  כפוף לקבלת תנאי האתר המפורטים במסמך זה. יחד עם זאת, ולצד התחייבויות האתר כלפי הלקוח, המשתמש באתר על שירותיו ותכניו מתחייב לפצות את הנהלת האתר, בגין כל נזק כלכלי, פיזי או אחר, שיגרמו לאתר ולבעליו עקב הפרת תנאי שימוש אלה. הפיצויים יכללו גם שכר טרחה לעורך דין, והוצאות משפט.
 

סמכות השיפוט 

לבתי המשפט המוסמך בעיר ירושלים סמכות ייחודית לדון בכל סכסוך בין הצדדים בקשר להסכם זה ו/או הנובע ממנו יהיה מקום מושבם אשר יהיה.