איך נוכל לעזור?
bubbles, bubbles, comments, chat, talk

שאלות ותשובות

המוצרים באתר, אחריות ובעיות

 האם המוצרים באתר מקוריים?

כל המוצרים באתר מקוריים. אנו מייבאים את המוצרים באופן אישי או עובדים מול היבואנים המורשים בארץ. 

 קיבלתי מוצר פגום, מה לעשות?

במידה וקיבלת מוצר פגום, ידעי אותנו מיד באימייל או טלפונית, ואנו נדאג להחליפו בחדש. לעיתים אנו נבקש מהלקוח לשלוח אלינו תמונות של המוצר הפגום, או את המוצר הפגום עצמו, על מנת שנוכל לחקור את המקרה. 

 האם על המוצר שקניתי ישנה אחרויות?

על כל המוצרים של סיגמא באתר ישנה אחריות לשנה. האחריות חלה על פגמים ביצור, כגון נשירת שיערות או היפרדות חלקי המוצר. נזק שיגרם בעקבות שימוש לא תקין במוצר, ימנע מאיתנו להחיל את האחריות על המוצר. אנו עומדים בקשר מול סיגמא, ולהם הסמכות לקבוע האם ניתן להחליף מוצר בחדש או לא. 

על יתר המוצרים באתר אין אחריות רשמית, אולם אם נתקלת באיזושהי בעיה אם אחד מהמוצרים, יש ליצור עמנו קשר ואנו נעשה הכל כדי לפתור את הבעיה. 

מוצר פגום יש לשלוח בחזרה אלינו, על מנת שנוכל להעבירו לספק. עם קבלת המוצר אצלנו, ובמידה וימצא שהנך זכאי/ת לתחליף או זיכוי, אנו נשלח את התחליף או נזכה מיידית, בהתאם לבחירת הלקוח. 

 הביוטיבלנדר שלי קטנה! זה לא מה שהזמנתי!

לביוטיבלנדר יש ספוגיות בשני גדלים: הרגילות (ורודות, שחורות, לבנות, סגולות ואדומות), ומיקרו (הירוקות הקטנות). אם לא קיבלת ספוגיות ירוקות, קיבלת את הספוגית שהזמנת! ספוגית הביוטיבלנדר, כשהיא יבשה, הנה מכווצת וקטנה. כאשר מספיגים את הספוגית בהרבה מים, היא מכפילה את גודלה, והופכת לרכה ומוכנה לעבודה. הספוגית לא הכפילה את גודלה? היא צריכה לשתות עוד! ככה זה עובד :) 
 

הזמנות באתר

 איך מבצעים הזמנה? 

הזמנות ניתן לבצע ישירות באתר, על ידי הכנסת מוצרים לעגלה, ובעגלת הקניות להזין כתובת ופרטי תשלום. לחילופין, ניתן גם לבצע הזמנה טלפונית. פשוט יש לבחור את האפשרות הרצויה באמצעי התשלום בעגלת הקניות.  פרטי הקשר בדף יצירת הקשר שלנו. 

 איך משלמים?

באתר עצמו ניתן לשלם בכל כרטיסי האשראי (למעט דיינרס) ובפייפאל. אנו מקבלים גם העברה בנקאית- לקבלת פרטי חשבון לביצוע ההעברה, צרו עמנו קשר, או פשוט מלאו הזמנה באתר, בחרו באופצית ההזמנה הטלפונית ואנו נחזור אליכם. 

 האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח ברמה הכי גבוהה שניתן. יחד עם זאת, אנו תמיד ממליצים ללקוחותינו להצטרף לשירותי אבטחת כרטיסי האשראי שמציעות חברות האשראי. ככה, בשביל השקט הנפשי :) 
 

משלוחים

 תוך כמה זמן אתם שולחים את החבילה?

אנו שולחים את החבילות בין יום לארבעה ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. הודעת משלוח תשלח ללקוח בדואר אלקטרוני בצמוד למועד המשלוח.

 עם איזו חברת שילוח אתם עובדים?

אנחנו עובדים עם דואר ישראל, ומציעים ללקוחותנו את האפשרות לבחור בין דואר רגיל ללא מעקב/ רשום עם מעקב, לבין משלוח עם שליח עד הבית.

 מה הן עליות השילוח?

עלויות השילוח הנן קבועות לכל החבילות, והן תלויות באופן המשלוח שנבחר על ידי הלקוח:

  • משלוח רגיל ללא מעקב - חינם - שימו לב! בבחירת משלוח זה אין אחריות ולא ינתן פיצוי במקרה של אבדן החבילה! 
  • משלוח בדואר רשום - 12 ש״ח / חינם בקניה ב- 200 שקלים.
  • שליח עד הבית - 40 שקלים - לכל חלקי הארץ.  

 האם ניתן לההזמין עם שליח לכל מקום בארץ? 

לצערנו לא. ישנה ישובים שדואר ישראל לא מוציא אליהם שליחים. ויהיה ושילמת על משלוח עם שליח ואין באפשרותינו לשלוח באופן זה, נעדכן אותך ונזכה על הפרשי המשלוחים. 

 לא קיבלתי מספר מעקב.

אם לא קיבלת מספר מעקב, כנראה שהחבילה טרם נשלחה. אם עברו 4 ימים מיום ביצוע ההזמנה ועדיין לא קיבלת מספר מעקב, יש לבדוק את תיבת הספאם. במידה וגם בתיבת הספאם אין דואר מאיתנו עם מספר המעקב, יש לפתוח פניה לנציג שירות, לציין את השם ומספר ההזמנה, ואנו נשלח את מספר המעקב בדואר אלקטרוני בתוך 24 שעות. 

❤ תוך כמה זמן תגיע החבילה?

חבילות בדואר רשום  מגיעות בממוצע בתוך שבוע. זה יכול לקחת יומיים, וזה יכול לקחת גם שבועיים. אם החבילה מבוששת מלהגיע, אנא העזרו בסבלנות, ודאגו לבדוק את מיקום החבילה באתר דואר ישראל, באמצעות השימוש במספר המעקב שסופק לכם.

חבילות בדואר שליחים תגענה בתוך שלושה ימים מיום המשלוח.  כלומר: אם החבילה נשלחה ביום ראשון, היא תגיע בין שני לרביעי, תלוי ביישוב אליו היא נשלחת. 

 הזמנתי עם דואר שליחים. מתי השליח יגיע?

אנא קראו את הסעיף הקודם. בנוסף, אין לנו יכולת לנבא באילו שעות שליחי דואר ישראל יגיעו לבית הלקוח. זה יכול להיות משמונה בבוקר ועד שמונה בערב. אנו מבקשים מהשליחים להתקשר בטרם הגעתם, אך הם אינם תמיד עושים זאת. אם ישנן שעות ספציפיות שבהן תרצו שהשליח יגיע, אנו נדאג לציין זאת על החבילה. 

 מה אם השליח יגיע כשאני לא בבית?

אנא קראו את הסעיף הקודם. במידה והשליח בכל זאת הגיע כשהלקוח אינו בביתו, הוא ישאיר פתק על הדלת, עם פרטי התקשרות לקביעת מועד ומיקום מדוייקים למסירת החבילה. 


הזמנות מחו״ל

❤ האם אתם עושים הזמנות אישיות מחו״ל?

נכון שבעבר עשינו זאת, אבל כיום איננו מציעים את השירות הזה יותר מסיבות טכניות. אם בכל זאת ישנו מוצר שאתם נורא רוצים להזמין מחו״ל ולא יודעים איך, צרו עמנו קשר, ציינו את המוצר, ואנו נשמח לעזור לכם למצוא אותו, וללוות אתכם בתהליך קניה. נכון לעכשיו, אנו מצעים את השירות הזה בחינם, ומתוך רצון טוב לעזור :)