. . .
0

FAQ | שאלות ותשובות

המוצרים באתר, אחריות ובעיות

❤ האם המוצרים באתר מקוריים?


כל המוצרים באתר מקוריים. אנו מייבאים את המוצרים באופן אישי או עובדים מול היבואנים המורשים בארץ.




❤ קיבלתי מוצר פגום, מה לעשות?


במידה וקיבלת מוצר פגום, ידעי אותנו מידית באימייל או טלפונית, ואנו נדאג להחליפו בחדש. לעיתים אנו נבקש מהלקוח לשלוח אלינו תמונות של המוצר הפגום, או את המוצר הפגום עצמו, על מנת שנוכל לחקור את המקרה.




❤ האם על המוצר שקניתי ישנה אחרויות?


על כל המוצרים של סיגמא באתר ישנה אחריות לשנה. האחריות חלה על פגמים ביצור, כגון נשירת שיערות או היפרדות חלקי המוצר. נזק שיגרם בעקבות שימוש לא תקין במוצר, ימנע מאיתנו להחיל את האחריות על המוצר. אנו עומדים בקשר מול סיגמא, ולהם הסמכות לקבוע האם ניתן להחליף מוצר בחדש או לא. גם על מתקן ייבוש RIVANLI ישנה אחריות של שנה. האחריות אינה תקפה על שברים שמדווחים לאחר למעלה משבועיים מיום הרכישה. על יתר המוצרים באתר אין אחריות רשמית, אולם אם נתקלת באיזושהי בעיה אם אחד מהמוצרים, יש ליצור עמנו קשר ואנו נעשה הכל כדי לפתור את הבעיה.

מוצר פגום יש לשלוח בחזרה אלינו, על מנת שנוכל להעבירו לספק. עם קבלת המוצר אצלנו, ובמידה וימצא שהנך זכאי/ת לתחליף או זיכוי, אנו נשלח את התחליף או נזכה מיידית, בהתאם לבחירת הלקוח.





הזמנות באתר

❤ איך מבצעים הזמנה?


הזמנות ניתן לבצע ישירות באתר, על ידי הכנסת מוצרים לעגלה, ובעגלת הקניות להזין כתובת ופרטי תשלום. לחילופין, ניתן גם לבצע הזמנה טלפונית במספר: 052-2388617. גם להזמנות טלפוניות מומלץ למלא את סל הקניות, ובעגלה לבחור באופציית ההזמנה הטלפונית.




❤ איך משלמים?


באתר עצמו ניתן לשלם בכל כרטיסי האשראי (למעט דיינרס) ובפייפאל. אנו מקבלים גם העברה בנקאית- לקבלת פרטי חשבון לביצוע ההעברה, צרו עמנו קשר, או פשוט מלאו הזמנה באתר, בחרו באופצית ההזמנה הטלפונית ואנו נחזור אליכם. ניתן לבצע גם העברות בביט למספר 052-2388617.




❤ האם האתר מאובטח?


האתר מאובטח ברמה הכי גבוהה שניתן. יחד עם זאת, אנו תמיד ממליצים ללקוחותינו להצטרף לשירותי אבטחת כרטיסי האשראי שמציעות חברות האשראי. ככה, בשביל השקט הנפשי :)





משלוחים

❤ תוך כמה זמן אתם שולחים את החבילה?


אנו שולחים את החבילות בתוך יום ועד ארבעה ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. הודעת אישור משלוח תשלח ללקוח בדואר אלקטרוני בצמוד למועד המשלוח.




❤ עם איזו חברת שילוח אתם עובדים?


אנו עובדים עם Boxit ושולחים חבילות לנקודות חלוקה בבתי עסק הקרובים למקום מגוריכם. למשלוחים עד הבית אנו עובדים עם דואר ישראל.




❤ מה הן עליות השילוח?


עלויות המשלוח מפורטות בדף מדיניות המשלוחים שלנו.




❤ האם ניתן לההזמין עם שליח לכל מקום בארץ?


לצערנו לא. ישנה ישובים שדואר ישראל לא מוציא אליהם שליחים. ויהיה ושילמת על משלוח עם שליח ואין באפשרותינו לשלוח באופן זה, נעדכן אותך, ונוכל לשלוח משלוח לנקודת חלוקה קרובה. כמובן שבמקרה כזה נזכה על הפרשי המשלוחים.




❤ לא קיבלתי מספר מעקב


ככלל איננו שולחים מספרי מעקב. אם ברצונך בכל זאת לקבל מס׳ מעקב, שלחי הודעת וואטסאפ בקישור הזה, צייני את מספר ההזמנה וכתבי שאת מעוניינת במספר מעקב.




❤ תוך כמה זמן תגיע החבילה?


הזמנות ל-Boxit יגיעו בתוך 7 ימי עסקים מיום המשלוח. הזמנות עם שליח יגיעו בתוך 4 ימי עסקים מיום המשלוח.




❤ הזמנתי עם דואר שליחים. מתי השליח יגיע?


אנא קראו את הסעיף הקודם. בנוסף, אין לנו יכולת לנבא באילו שעות שליחי דואר ישראל יגיעו לבית הלקוח. זה יכול להיות משמונה בבוקר ועד שמונה בערב. אנו מבקשים מהשליחים להתקשר בטרם הגעתם, אך הם אינם תמיד עושים זאת. אם ישנן שעות ספציפיות שבהן תרצו שהשליח יגיע, אנו נדאג לציין זאת על החבילה, אולם לא נוכל להתחייב שהשליח אכן יגיע בשעות האלה.




❤ מה אם השליח יגיע כשאני לא בבית?


אנא קראו את הסעיף הקודם. במידה והשליח בכל זאת הגיע כשהלקוח אינו בביתו, הוא ישאיר פתק על הדלת, עם פרטי התקשרות לקביעת מועד ומיקום מדוייקים למסירת החבילה.





הצטרפי לרשימת התפוצה שלנו לקבלת הטבות בלעדיות!
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

האתר עוצב ע״י SCO עיצוב אתרים. כל הזכויות שמורות.