. . . איפור עדין וטבעי - לכלה ולאירועי ערב
top of page

איפור עדין וטבעי - לכלה ולאירועי ערב

עודכן: 3 ביוני 2023

סגנון האיפור אליו אני אישית הכי מתחברת הוא איפור עדין וטבעי, וזהו הסגנון העיקרי שתמצאי בין עבודותי. מרבית הלקוחות שלי מגיעות אלי בדיוק מהסיבה הזו, ולא בכדי. באיפור עדין יש חן וכח מיוחדים שאין באיפור דרמטי. אז מהו איפור ערב או איפור כלה עדין, ולמי זה מתאים? כל התשובות בפנים!


מה מאפיין איפור עדין וטבעי

איפור עדין מטרתו היא לתת שכבה חדשה, רעננה ואף זוהרת לעור הפנים. שכבת איפור זו אמורה לגרום למאופרת להראות עירנית ומשודרגת ולא ״עשויה״. איפור עדין הוא איפור הנבנה בשכבות דקות יותר, ובשימוש בפיגמנטים בעצמה נמוכה יותר ממה שאנו מכירות ב״איפור ערב דרמטי״. כשנאפר מישהי בסגנון עדין וטבעי, נרצה להדגיש את מה שיפה בפניה, ולתקן ולטשטש פגמים, אם קיימים, באופן טבעי ובלתי מורגש. לא קווי הצללה חדים וכהים, ולא פיסול מוגזם בעזרת מייקאפים וקונסילרים ברמות שונות של כהות. באיפור עדין נרצה ״שקט״. נרצה להמנע מהרעש בעיניים שיוצר איפור ערב דרמטי עמוס ומוגזם, ונשאף להשיג רכות ונשיות ענוגה.


איפור עדין צריך להיות זורם, כמעט בלתי מורגש, והלקוחה אמורה להראות מושלמת ובמיטבה - כאילו לא התאמצה כלל.

איפור עדין וטבעי לאירוע
איפור עדין וטבעי לאירוע

האם איפור כזה הוא עמיד כמו איפור ״רגיל״

בהחלט! מה שקובע את רמת העמידות היא איכות המוצרים. מוצרים שיועדו להיות עמידים והנם באיכות גבוהה, ישארו איתך כל הערב גם בשכבות דקיקות. כשמאפרים כלה או כל לקוחה אחרת בסגנון הזה, נשתדל לעבוד תחילה עם מוצרים רטובים ועמידים. מוצרים כאלה מתקבלים יותר טבעי על העור - כאילו הצבע והזוהר בוקעים מהעור ולא מונחים מעליו. לסיום נפדר בפודרה דקיקה ועדינה, ואולי נוסיף שכבת פודרה מעט זוהרת שתעניק לעור מראה קורן. (כדוגמת ה-Ambient Lighting Powder של Hourglass).


האם איפור בסגנון הזה זול יותר מאיפור דרמטי?

ממש לא. איפור עדין הוא עדיין איפור מלא. בתהליך האיפור עוברים על כל השלבים - החל מטיפוח העור, דרך המייקאפ, השיזוף, איפור העיניים ועד לליפסטיק או הגלוס בסוף. לא מדלגים על שום חלק, פשוט עובדים בעצמות נמוכות יותר. מה גם שהזמן שיוקדש לאיפור עדין יכול להמשך בדיוק כמו איפור דרמטי. מסיבות אלה אין שום סיבה שאיפור ערב עדין יעלה פחות מאיפור ״דרמטי״.


מה ההבדל בין איפור טבעי לאיפור עדין?

בעוד רבות מאיתנו נוטות לייחס לשני הביטויים הללו את אותה המשמעות, יש הבדל בינהם שכדאי שתכירי.

  • איפור טבעי כשמו כן הוא - מטרתו לגרום למאופרת להראות טבעית. מה זה טבעית? לא מאופרת. זהו בעצם מה שנקרא: No makeup Makeup - איפור ללא איפור. אין זה אומר שלא משתמשים באיפור כשעושים איפור טבעי! באיפור טבעי נשתמש בעיקר בגווני עור טבעיים בטונים שונים, ושום דבר לא יבלוט או יצעק ״איפור!״. האיפור יתמזג עם עור הפנים, והם יראו כאחד. הלקוחה אמורה להראות עירנית, פרשית ונטולת פגמים, וללא שום צבע בולט. הסמקה, אם ישנה, אמורה להראות טבעית ובוקעת מתוך העור. צבע השפתיים צריך להיות צבע שפתיים טבעי, ועדיף כמה שקרוב לצבע השפתיים המקורי של הלקוחה.

איפור טבעי לנערה
No Makeup Makep
  • עם איפור עדין הלקוחה כן תראה מאופרת, אבל בעצמות נמוכות ולא בולטות מדי. הצלליות יהיו בהירות, אולי עם עישון קל ביותר בזוית החיצונית. יושם דגש על עיניים או שפתיים ולא על שניהם יחד. הפנים ייראו מאופרות, אך לא בהגזמה וללא קווי חיטוב חדים. האייליינר יהיה דקיק וישתלב עם קו הריסים - פחות נחפש פה אייליינר דרמטי ועבה. אלו רק דוגמאות, אבל בטח הבנת את הכיוון.

איפור ערב עדין
איפור ערב עדין

בשל ההבדלים האלה, חשוב שתבהירי למאפרת שלך איזה איפור את בדיוק רוצה. האם את רוצה להראות טבעית, או האם את רוצה איפור נראה אבל עדין. שילוב של השניים יחד בדרך כלל יתחיל כאיפור טבעי, וישודרג לאיפור עדין באמצעות הדגשה של אלמנטים מסויימים (בעדינות!) באיפור. כמו למשל - הוספה של צללית זוהרת ורדרדה... או הוספת אייליינר דקיק.


למי יתאים איפור ערב עדין וטבעי

איפור בסגנון הזה יתאים לכל אחת! נ.ק.ו.ד.ה. איפור כזה ידגיש וישדרג את היופי שבכל אחת ואחת מאיתנו, ולכן אין סיבה שהוא לא יתאים למישהי. איפור ערב עדין יתאים במיוחד לכלה או לקוחה אשר:

  • לא רגילה להתאפר ביום יום, ולכן לא מרגישה בנוח באיפור ערב ״רגיל״. מבחינתה איפור רגיל נתפס כמוגזם.

  • מי שרוצה לזהות את עצמה עם האיפור ולא להרגיש שהיא החליפה פרצוף לערב אחד.

  • מי שמחפשת איפור קליל ונח, לאירוע קליל כמו מסיבת קוקטייל, מסיבת בריכה וכו׳.

  • מי שמתאפרת לאירוע יום - חתונת צהריים, בת / בר מצווה, בריתה וכו׳ - במקרים כאלה איפור עדין הוא מתבקש!

  • מי שהתסרוקת שלה מאד דרמטית, שיער פזור וגדול - עדיף למנן עם איפור עדין.

  • מי שלובשת שמלה בומבסטית לאירוע. אם זו שמלת כלה גדולה ומנופחת, או שמלת ערב בגוונים חזקים ומאד בולטים. במקרים כאלה כדאי ללכת על איפור עדין, שכן איפור דרמטי בשילוב עם שמלה גדולה מהחיים עשוי לבגר, ובסופו של דבר ליצור מראה כבד, מתאמץ מאד, ולמרבה הצער - כנראה שלא מחמיא במיוחד.

  • איפור כזה כמובן יתאים לילדות - עם ויתור על מייקאפ וקונסילר. נהדר כאיפור עדין לבת מצווה.

איפור עדין וטבעי לכלה
איפור עדין וטבעי לכלה

בשורה התחתונה איפור כלה עדין, או איפור ערב טבעי, באמת יתאימו ויחמיאו לכל אחת. במידה ובכל זאת חלמת על שילוב ליפסטיק אדום באיפור הערב שלך - אפשר בהחלט לעשות זאת, וכשכל המסביב ישאר עדין - זה יהיה מהמם! ואולי בכלל את משוכנעת שבאירוע שלך את חייבת אייליינר שחור וארוך? גם אז אין בעיה - שוב, כל עוד כל היתר מסביב במינונים מאוזנים, ואז הלוק יכול להתקבל עדין והורס.



מעוניינת באיפור כלה עדין או באיפור לאירוע אחר?

כמו שציינתי, איפור עדין הוא הסגנון אליו אני הכי מתחברת, וזהו הסגנון שמבקשות רוב הלקוחות שלי. בגלריית עבודות האיפור והשיער שלי לכלות ואירועים תראי המון דוגמאות.

אם יש לך אירוע בקרוב ואת רוצה להראו במיטבך, כמו נסיכה מהאגדות - יפהפהיה ולא מתאמצת, את מוזמנת ליצור איתי קשר בוואטסאפ או בטלפון.

0 תגובות
bottom of page