. . . נקודות שחורות על ספוגית האיפור? לא תאהבי את הגילוי הזה!
top of page

נקודות שחורות על ספוגית האיפור? לא תאהבי את הגילוי הזה!

עודכן: 21 בינו׳ 2022

אז השקעת וקנית ספוגית חדשה למייקאפ, רחצת וניקית אותה לעיתים תכופות, ועשית כל מה שחשבת שניתן כדי לשמור עליה מכל משמר. ואז, יום בהיר אחד, הרמת את הספוגית, מוכנה להתחיל למרוח את המייקאפ האהוב עלייך ולהתחיל יום חדש, וגילית עליה נקודה או מספר נקודות שחורות. ניסית לשפשף, לנקות, לחפוף, והנקודות מסרבות להיפרד. נשמע מוכר? אם כן, ואם זו במקרה שהגעת לכאן, אז טוב שהגעת! כי את חייבת לדעת מהן הנקודות האלה ולמה הן הופיעו על ספוגית האיפור שלך.


מהן הנקודות השחורות על ספוגית האיפור שלי?
עובש על ספוגית איפור

למה מופיעות נקודות שחורות על ספוגיות איפור?

הופעת נקודות שחורות על ספוגית האיפור, למרבה הצער, היא תופעה שכיחה, וקוראים לה, גבירותי וגבירותי - עובש. כן כן, עובש! עכשיו את בטח תוהה: ״איך זה יכול להיות? הרי ניקיתי, וחפפתי, ודאגתי לאחסן אותה בקופסה שלה, סגורה, כדי שלא תתלכלך!״ בום! אמרת את הכל. נסי לחשוב רגע: איפה אנחנו רואים עובש? במקלחת... בתקרה בפינה עם הרטיבות... את כבר מתחילה להבין... עובש אוהבת לחות, ובסיבה לחה הוא המלך. חנקת ספוגית לחה בתוך קופסה? הענקת לה את התנאים האופטימאליים לגידול עובש.

אז מסתבר שעובש נוצר על ספוגיות, שלא בכוונה, בשל טיפול שגוי או לקוי. איזה באסה!

אבל עכשיו, אחרי שלמדת את הלקח, בואי קחי כמה טיפים למניעת הנקודות השחורות על הספוגיות הבאות שלך (אממ, כן, אם לא הבנת עד עכשיו- את הספוגית עם העובש צריך לזרוק...).


איך למנוע היווצרות עובש בספוגית האיפור שלי?

ישנם מספר דברים ממש פשוטים שאת יכולה לעשות בכדי למנוע התפתחות עובש על ספוגיות האיפור שלך:

  • תני לה להתייבש במקום יבש ופתוח. אל תסגרי אותה בקופסא אטומה, וגם לא במגירת האיפור בתום השימוש.

  • המנעי עד כמה שניתן מאחסון ספוגית האיפור בחדרים לחים, כמו בחדר הרחצה. וזה הכל בעצם! הקפדה על ניקוי ספוגיות האיפור שלך בסבון ייעודי, והנחתה במקום מאווורר ופתוח ליבוש, הם כל התנ״ך להארכת תפקוד הספוגית, וניצולה באופן הטוב ביותר לזמן הארוך ביותר. אין בעד מה :)

צריכה ספוגית חדשה? רכשי כאן!





תגובה 1
bottom of page