. . . ממתקים לכבוד השנה החדשה - סקירת המברשות של סגימא
top of page

ממתקים לכבוד השנה החדשה - סקירת המברשות של סגימא

עודכן: 14 בינו׳ 2021


מאת: טלי מינץ אני בטוחה שכמעט כולן יסכימו איתי, שללא מברשות טובות ואיכותיות, שום איפור לא יישב בצורה המושלמת. כמובן שעם המון מאמץ נוכל לגרום לזה לעבוד, אך אני אישית חושבת שבכדי להגיע לתוצאה הרצויה ביותר, צריך מברשות בהתאם. כמו שאנו משקיעות את מיטב כספינו באיפור איכותי, כך לדעתי צריך להשקיע גם במברשות האיפור שלנו שמלוות אותנו תמיד, ולפעמים הן אלו שעושות את השינוי הגדול. אני חושבת שלכל מכורה אמיתית, חייבת להיות מברשת או שניים של סיגמה. ההייפ סביב המברשות הללו רק הולך וגדל, והאמת בצדק רב.

מברשות איפור מקצועיות של סיגמא - איכותיות ומומלצות
מברשות סיגמא לשנה החדשה

מי שמכירה את סיגמה טוב, יודעת שהיא התפרסמה ממש בזכות מברשות הפנים שלהם, בעיקר המברשת קבוקי השטוחה שלהם למייקאפ. אני חושבת שיש מספיק סקירות וסרטוני הדרכה על המברשת הזו, ולכן לא אציג אותה לפניכן, גם מעוד סיבה שאין לי אותה. מה שכן, אני הולכת לדבר איתכן על מברשת שלא ציפיתי שתשמש אותי לכל כך הרבה דברים ופעולות.

ANGLED KABUKI- F84


מברשת קבוקי זויתית להצללות רטובות והנחת מייקאפ סיגמא F84
מברשת F84 של סיגמא

זו מברשת אשר נועדה לטישטוש סמקי קרם והצללות רטובות, ואני באמת חייבת להוריד את הכובע בפני סיגמה. המברשת הזו מדהימה! אני לא יודעת מה הסוד שיש בה, מה הקסם, אך היא מטשטשת את ההצלות הרטובות שאני עושה בצורה מדהימה, היא מקלה מאוד על הטשטוש, הטישטוש נעשה בצורה נורא קלה ומהירה, והכי חשוב היא מטשטשת את החומר בצורה נורא טבעית, היא לא משאירה "כתם" על הלחי, וזה מה שיפה בה. לפני שאמשיך ואומר אלו עוד שימושים מצאתי לה, אני חייבת להוסיף משהו. תמיד ראיתי את המברשות ביוטיוב, בבלוגים שונים למינהם, אצל מאפרים, חובבות איפור, תמיד ראיתי ושמעתי על ההמלצות החמות ועל המחמאות שנותנים למברשות אלו, כך שציפיתי לאיכות ורמה נורא גבוהה. אני כל כך שמחה לומר בלב שלם שלא התאכזבתי, הייתה לי ציפייה גבוהה מהמברשות, ומעבר לכך שהמחירים נוחים כמעט לכל כיס, האיכות באמת מדהימה, אני חושבת שלכל מי שיש מברשת או שניים של סיגמה תוכל להסכים איתי. קודם כל, היא לא דוקרנית, השיער שלה נורא נעים ורך, היא עברה כבר כמה שטיפות (כן, אני חולת ניקיון מברשות,- ובכללי) והשיער לא נשר. המברשת הזו ספציפית מעולה לי גם לטישטוש קונסילר מתחת לעיניים, ממש סיקרן אותי לראות איך היא תסתדר עם זה, ואני חייבת לציין שאני אישית עפתי עליה. לקח לי טיפה זמן לטשטש איתה את החומר מפני שהיא יחסית גדולה לאזור מתחת לעינים, אך בגלל היתרון שהיא זוויתית חשבתי שהיא תתאים ואכן צדקתי, אני ממש מרוצה ממנה. יחד עם זאת, ביום יום אני משתמשת בה גם לטישטוש קונסילר על אזור הסנטר. -תמונה של המברשת עצמה ואז תמונה של קלואוז אפ- למברשת צורה זוויתית/ אלכסונית, היא יחסית צפופה, ממש לא פלאפית ככה שלהנחת ברונזר או סומק יבש היא פחות תתאים, ובזכות הצפיפות שלה היא מעולה לטישטוש חומרים קרמיים ונוזליים גם כן. DIFFUSED CREASE- E38 מברשת עיניים הנועדה לטישטושים, די קלאסית, אני חושבת שגם היא די מוכרת בקרב המברשות של סיגמה.


מברשת מקצועית לטשטוש צלליות Sigma E38
סיגמא מברשת טשטושים E38

ברגע שקיבלתי אותה, ידעתי שאני הולכת לחרוש עליה ביום יום. היא נורא מעניינת, היא לא פלאפית מדי, אך עם זאת היא גם לא צפופה מדי. כאילו הם פגעו בול במה שאני צריכה ליום יום. מברשת שטישטשה לי את החומר בשקע העין בצורה טבעית אך עם זאת מודגשת, ובאמת לא הסתבכתי איתה יותר מדי, עשתה לי חיים קלים (ומהירים) אני חושבת שלימים שאני אתאפר יותר דרמטי, מעושנים וכ'ו, אני הולכת להשתמש בה בתור מברשת שתהיה קצת יותר מדוייקת, שאני אוכל להיות איתה יותר מדוייקת בשקע. כבר מצאתי לה עוד שימוש 🙂


מברשת פנים למוצרי איפור רטובים
Sigma F84

גם האיכות של המברשת הזו ברמה מעולה, לא נופלת לדעתי מהרמה של המברשות של MAC, גם היא לא הנשירה לי או עשתה לי בעיות כאלו ואחרות. והמברשת האחרונה, שאתן יודעות שאת הטוב אני תמיד משאירה לסוף, זו גם מברשת אחת המפורסמות של סיגמה וזו ה- WINGED LINER- E06


מברשת אייליינר מומלצת, מדוייקת זויתית אלכסונית סיגמא
מברשת אייליינר קטנה וזויתית E06

אני יודעת מה אתן חושבות, עוד מברשת זויתית פשוטה, נכון? קבלו את זה: ♥ מושלמת למילוי הגבות, קטנה ומדוייקת ♥ מושלמת לאיילנר ג'ל, עוזרת לנו להגיע לWING נורא מדויק

♥ מעולה בשביל לתחום את קו הריסים העליון, משרטטת לנו קו מדוייק, ותמיד אפשר לבנות ולהוסיף ♥ מושלמת להנחת צלליות בקו הריסים התחתון, מניחה את החומר בצורה מדוייקת ולא מפוזרת אז כן, כפי שראיתן, גם לה מצאתי לא מעט שימושים, בדיוק זרקתי את המברשת הזוויתית שלי כי הרגשתי שדי מיצתי, חיפשתי משהו חדש וקצת יותר נוח, והנה היא הגיעה אליי. גם היא, נמצאת אצלי בשימוש יומיומי מהרגע שקיבלתי אותה, אני ביום יום תוחמת את קו הריסים העליון, והיא עוזרת לי לעשות את זה בצורה הרבה יותר קלה, פשוטה, מדוייקת, והכי חשוב מהירה.

מברשת אייליינר מקצועית ומדוייקת לאייליינר ג׳ל
Sigma E06

לסיכום, ידעתי מראש שאני הולכת לאהוב את המברשות האלו, ולא כי קיבלתי אותן, אלה כי אני שמעתי עליהן כל כך הרבה מחמאות והמלצות שאמרתי לעצמי שאין מצב שהן יאכזבו אותי. אם הן נמצאות בידיי אלפי יידי יוטיבריות אהובות ומאפרות מקצועיות, אמרתי שבטוח שגם אני אוהב אותן. אני חושבת שהמברשות באמת משתלמות לקנייה, נוחות כמעט לכל כיס התחשב בעובדה שהן סופר איכותיות, מקצועיות ומתאימות גם למתחילות וגם למאפרות. ואני יודעת מה בטח חלקכן תגידו, המשלוחים שהם עושים יקרים, עד שהמשלוח יגיע, ופשוט כאב ראש אחד גדול. שימו לב, איך בשנייה אני פותרת לכן את הבעיה בשנייה, ובקלי קלות 🙂 וכשאני אומרת קלות, אני מתכוונת לכך.

למי שלא מכירה, אתר בלאשס שבבעלות המאפרת והיוטיוברית Sivan Sanduri Cohen מוכר את כל הדברים הכי הכי שווים בקרב חובבות האיפור. באתר תוכלו למצוא כמובן את רוב המברשות של SIGMA האהובות עלינו במחירים שממש קרובים למחירים שמוכרים אותם בחוו'ל, תוכלו למצוא בין היתר את הביוטיבלנדר המפורסם, את המברשות האהובות של ריאל טקניקס ועוד מגוון רחב של גן עדן.

אם יש משהו שאני ממש אוהבת ובעדו, זה לתמוך בעסקים יישראלים, ואני חייבת לומר שידעתי שלא אתאכזב. השירות בבלאשס מקסים, ישנו מענה מהיר, סבלני, המשלוח מגיע עם שובר הנחה ופתקון אישי שזה תמיד תמיד כיף לקבל יחס אישי וחם, ובנוסף המשלוח מגיע במהירות רבה. *גילוי נאות: המוצרים המופיעים בפוסט התקבלו לסקירה, אך כל הנאמר בפוסט זה, זוהי דעתי האישית *בלבד* שנכתבה באהבה ופירגון רב, והכי חשוב בכנות רבה.

0 תגובות
bottom of page